loading...

وبلاگ نمایندگی نیک آباد

بازدید : 464
چهارشنبه 15 مهر 1399 زمان : 14:37

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر؛

خدا را شکر می‌کنم که این توفیق نصیب من شد که در جمع شما دوستان با محبت باشم. همچنین تشکر می‌کنم از کمک راهنمای خوب و دوست داشتنی خودم خانم سحر عزیز که آموزش‌های زیادی را از ایشان دریافت کردم و به واسطه آموزش‌های ایشان می‌توانم این جایگاه را تجربه کنم.

دستور جلسه این هفته راجع به سیستم ایکس است. شاید در ابتدا درک این دستور جلسه برای ما سخت باشد ولی اگر فکرش را بکنیم می‌فهمیم که خیلی از مشکلاتی که ما با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم و بسیاری از بیماری‌هایی که در زندگی ما وجود دارد نشأت گرفته از جهل و نادانی خودمان است. اطلاعات درستی از خیلی موضوعات نداریم و نمی‌دانیم چه کاری را باید بکنیم و چه کاری را نباید بکنیم چه کاری درست است و چه کاری نادرست است این‌ها بر می‌گردد به همین سیستم‌ ایکس؛ یعنی سیستمی‌که تولید کننده مخدرهای طبیعی بدن و تعادل زندگی ما انسان‌ها را به دست می‌گیرد.

سیستم ایکس سیستمی‌است که درون همه ما انسان‌ها و به دلیل اینکه ناشناخته است مجهول است و چون اطلاعات درستی در مورد آن به دست نیاورده اند به آن سیستم ایکس می‌گویند. جسم مانند یک ماشین است و به وسیله آن حرکت می‌کند ماشین یا یک وسیله نقلیه اگر خراب شد یک نفر از بیرون باید آن را درست کند و تعمیر کند ولی جسم ما به گونه‌‌‌ای است که تا زمانی که داریم عمر می‌کنیم خودش، خودش را تعمیر و بازسازی می‌کند. باید یکسری مواد را از بیرون به آن برسانیم که با خوردن غذاهایی که املاحی مانند کلسیم، فسفر و ... دارد مواد لازم را به جسم خودمان می‌رسانیم. یکسری مواد را جسم خودش تولید و ترشح می‌کند مانند مورفین و کدئین، زمانی که این‌ها به صورت نرمال تولید و ترشح شوند من بک موقع می‌خوابم و می‌توانم شاداب باشم یا وقتی یک جایی از بدنم زخم شد می‌توانم درد را احساس کنم، حالت شادی و آن تعادل لازم را در زندگی خودم دارم و این بستگی به این دارد که آیا سیستم ایکس ما درست کار می کند یا سیستم ایکس ما درست کار نمی‌کند؟

حالا چه چیزهایی باعث می‌شود که این سیستم از تعادل طبیعی خارج شود؟ از طریق بی‌سیم و باسیم می‌تواند تخریب در آن ایجاد شود. از طریق باسیم یکسری آنتی ایکس‌ها هستند، آنتی ایکس؛ یعنی ضد سیستم ایکس. باسیم کلیه مواد مخدر‌هایی که وجود دارند قرص‌های خواب، قرص‌های اعصاب و روان و توهم‌زا، مخدرها مثل تریاک و هروئین که مصرف می‌شوند باعث تخریب این سیستم ایکس می‌شوند. از طریق بی‌سیم با افکار و اندیشه‌های منفی که داریم باعث تخریب این سیستم و از تعادل خارج شدن آن می‌شویم. انسان در این بعد زندگی می‌کند و این سیستم را خداوند در اختیار او قرار داده است. فردی که سیگار مصرف می‌کند چیزی مثل این را در مغزش دارد یا کسی که می‌رود و قرص خواب مصرف می‌کند چیزی مثل همان آدرنالین در مغزش است یا کسی که می‌رود و تریاک مصرف می‌کند آن مورفین و کدئین در مغز وجود دارد پس وقتی به طرف آن‌ها می‌رود و مصرف می‌کند وارد بدنش می شود از سد خونی مغزش عبور می‌کند و جایگزین آن چیزی که بدن به طور طبیعی ترشح می کند می‌شود.

بنابراین در اثر استفاده‌های مکرر و مصرف مداوم این چشمه از درون خشک می‌شود؛ یعنی دیگر خودش ترشح و تولید نمی‌کند دیگر وابسته به بیرون شده و از بیرون آن را می‌فرستد بنابراین فردی که سیگار یا قرص مصرف می‌کند اگر یک روز آن قرص یا سیگار را مصرف نکند یا به او نرسد چون در بدنش دیگر این مواد تولید نمی‌شود و چشمه از درون خشک شده است آن فرد حالت تعادل طبیعی را ندارد و زندگی خودش را تبدیل به جهنم می‌کند. واقعاً این خمر وجودی ما است که بهشت را به وجود می‌آورد نمی‌خواهد به دنبال بهشت بگردیم من اگر در درونم این سیستم درست ترشح و تولید شود به طرف ضد ارزش‌ها نمی‌روم و دور آن چیزهایی که خداوند منع کرده است مثل دروغ گفتن، به طرف مواد مخدر رفتن، به طرف خمر رفتن را خط می‌کشم‌. اگر به طرف ضد ارزش‌ها نروم این سیستم من سالم است و باعث می‌شود زندگی و درون خودم را آباد کنم. وقتی درونم تبدیل به بهشت شود بیرون را هم می‌توانم تبدیل به بهشت کنم و این حس خوب را به دیگران هم انتقال دهم.

خدا را شکر که در کنگره ۶۰ کسانی که به طرف مواد مخدر و سیگار می‌روند می‌توانند به درمان برسند با استفاده از روش DST می‌توانند این سیستم را از ریشه درست کنند؛ یعنی آن سیستم را به جوشش درآورند و دارویی را جایگزین مواد مصرفی خودشان کنند. بهترین دارو برای درمان و اینکه آن سیستم دوباره بازسازی شود شربت تریاک است چون چیزهایی را که بدن برای ترمیم لازم دارد این سیستم همه را در اختیار جسم آن فرد قرار می‌دهد و طی پله‌های ۲۱ روز مواد کم می‌شود تا به صفر برسد، از آن طرف سیستم تولید کننده مخدر‌های طبیعی به جوشش در می‌آید و ترشح می‌شود و می تواند آن سیستم را بازسازی کند و سیستم ایکس را به تعادل برساند. ما با آمدن به کنگره ۶۰ و آموزش‌هایی که می‌گیریم سعی کنیم مسیرمان را تغییر دهیم و به طرف ارزش‌ها حرکت کنیم با مشارکت‌هایی که گوش می‌دهیم و در جلساتی که حضور پیدا می‌کنیم باید تفکرات منفی خودمان را به تفکرات مثبت سوق دهیم. خیلی جالب است که در هستی هر کاری انجام دهیم همان موقع پاداشش را می‌گیریم اگر به طرف کارهای خوب می‌رویم خدمت می‌کنیم در آن سیستم ایکس اثر می‌گذارد و حالت سرخوشی و خوبی به ما دست می‌دهد؛ یعنی من پاداش آن کار خوبی را که انجام می‌دهم را می‌گیرم و اگر به طرف بدی بروم همان حالت نا امیدی را دریافت می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم و یک سیستم ایکس سالمی‌داشته باشیم و آرامش را در زندگی خودمان تجربه کنیم.

اگه یادم رفت از کجا شروع شد
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی